Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • ugrope: ÖVŐKÉP! Attila Banhegyi, 2011. január 20., 20:18 NEKÜNK VAN JÖVŐKÉPÜNK!- ÉS NEKTEK??? A napokban... (2011.01.23. 10:01) Ott folytatom ahol abbahagytam
  • ugrope: Kedves Diákok! Kerestem, hogy hova írhatok. Ezt a helyet választottam. Kíváncsian várom a vélemény... (2011.01.23. 09:59) Ott folytatom ahol abbahagytam
  • R.: pihenj!!! sokat dolgoztál, rád fér! aztán várunk vissza,hogy további őrültségeket művelhessünk a d... (2008.07.07. 09:52) Ami eddig kimaradt
  • 16-24 h: Nekem azt hiszem a nagy része világos és nagyon át tudom érezni a leírtakat. Tomi nekem általában ... (2008.07.06. 19:40) Ami eddig kimaradt
  • Én: én nekem sikerült :) Csak szerintem még mindig zavaros, úgyhogy még ne gyere haza :D pussz (2008.07.06. 19:11) Ami eddig kimaradt
  • Utolsó 20

Virágzik a tamponfa

2008.04.14. 17:34 - tomblog

Címkék: vers mindennapok cromwell

Virágzik a tamponfa, mondta pénteken egy kedves ismerősöm, és ezzel véget is ért a beszélgetésünk...

Áve mindenkinek újra itt, újra nektek, elnézést kérek az egy hónapos kihagyásért, de annyi minden történt velem, hogy egyszerűen nem maradt időm írni... Ezért most, hogy újra realizálódni látszik az, hogy mikor mit csinálok, újra beindítom a blogomat, és ezerrel ontom magamból a kritikai észrevételemet.
Ma egy idézetet szeretnék beszúrni a kor egyik legismeretlenebb költőjétől, CSeszkó Tamástól, és küldeném a Cromwelleseknek, akikhez pénteken felvételizni fogok XD

Reflektorfényben fürdik. Elveszett platinát keresve mereng a múlt ködfoltos árnyain.
S reflektorfényben fürödve nem látja, hogy senki nincs, ki észrevenné, hogy a smink mögött,
a vakolat rohad. S penészes semmiségek között lassan a belső eltűnik. S csak az álarc marad.


Reflektorfényben fürdik. Fuldokolva, kapkodva segítségért kiáltana, de hangját elnyeli a végtelen táj.
S reflektorfényben fürödve szenved, s a tömeg azt hiszi, e tusa szintén a színjáték része,
és várják, hogy mikor lesz vége. S a fojtogató, reszkető arcot élete legnagyobb szerepének látják.

Sötétben remeg. Itt maradt ő, lehullt az álarc. S megszűnt minden maszk, s az enigma, a misztikum elhagyta,
mint hűtlen gyermekét, a legrosszabb anya. S ott maradt ő, egyedül, pőrén, csupaszon, giccs nélkül.
S életében először döbbent rá, hogy az egész életét színházban játszotta el, de a valóság ennél sokkal de sokkal nagyobb színpad.

A bejegyzés trackback címe:

https://baratomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr64425385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása