Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • ugrope: ÖVŐKÉP! Attila Banhegyi, 2011. január 20., 20:18 NEKÜNK VAN JÖVŐKÉPÜNK!- ÉS NEKTEK??? A napokban... (2011.01.23. 10:01) Ott folytatom ahol abbahagytam
  • ugrope: Kedves Diákok! Kerestem, hogy hova írhatok. Ezt a helyet választottam. Kíváncsian várom a vélemény... (2011.01.23. 09:59) Ott folytatom ahol abbahagytam
  • R.: pihenj!!! sokat dolgoztál, rád fér! aztán várunk vissza,hogy további őrültségeket művelhessünk a d... (2008.07.07. 09:52) Ami eddig kimaradt
  • 16-24 h: Nekem azt hiszem a nagy része világos és nagyon át tudom érezni a leírtakat. Tomi nekem általában ... (2008.07.06. 19:40) Ami eddig kimaradt
  • Én: én nekem sikerült :) Csak szerintem még mindig zavaros, úgyhogy még ne gyere haza :D pussz (2008.07.06. 19:11) Ami eddig kimaradt
  • Utolsó 20

Ott folytatom ahol abbahagytam

2008.01.23. 17:03 - tomblog

Címkék: mindennapok lelkizős diakok.szombathely.hu

Utoljára talán egy éve blogoltam egészen más felületen, és úgy döntöttem, hogy pont ott folytatom, ahol abba hagytam. Magamat most nem mutatnám be, hiszen tulajdonképpen ez mindennap változik, ma leginkább talán a fáradt, kimerült, túlhajszolt, csalódott jelzők illenének rám :)  De nyugi, azért vidám vagyok mint mindig :D

Khhmmm azért nem állom meg hogy ne írjak pár szót a büszkeségeimről, mint pl. a http://diakok.szombathely.hu ról, mely egy Szombathelyi Ifjúsági Portál és én vagyok a főszerkesztője. Azért érdekes a dolog, mert decemberben indultunk, a lapról most nem is írnék sokat, de lényeg a lényeg, hogy nagyon a szívemhez nőtt ez a portál. És mostanában állítólag egyre több olyan vád ér, hogy csak önös érdekekből csinálom az egészet, pedig ez nem igaz. Egyáltalán nem. És a legbántóbb, hogy olyanoktól is érkeznek ezek a kritikák, akiknek pedig a legjobban kéne tudniuk, hogy mit miért hogyan. Szóval valóban az elmúlt pár hétben csalódtam néhány emberben, de gond egy szál se, majd innentől én is más leszek XD

Ami a legjobb hogy most volt bizi osztás, asztán hát sikerült elég sokat javítani, szinte majdnem mindenből egy egész jegyet....:D De  most tényleg. Mondjuk a fizika hármasomat nem értem, 3,6-ra hármas, mert ha egyszer már pofára osztályoznak, akkor nekem mért nem adják meg a jobbat :( :( Vagy nem pofára osztályoznak, vagy nem bírják az arcomat ? :P  Na mind1...

Amúgy meg vannak új művek majd az idők múlásával megosztom ezeket is vélletek.
Nos, szép napot


A bejegyzés trackback címe:

https://baratomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr36308863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ugrope 2011.01.23. 09:59:09

Kedves Diákok!
Kerestem, hogy hova írhatok. Ezt a helyet választottam.
Kíváncsian várom a véleményeteket a facebookon megjelent írásomról. Ezt ide is felteszem. Talán nem gond ,hogy tanárként is regisztráltam az oldalra?

JÖVŐKÉP!
Attila Banhegyi, 2011. január 20., 20:18

NEKÜNK VAN JÖVŐKÉPÜNK!- ÉS NEKTEK???

A napokban történt WEST- BALKÁN tragédia kapcsán ismét fontosnak érzem, hogy felhívjam minden család figyelmét az országunkban rosszul működő szórakozási szokásokra!

Több évvel ezelőtt egy DIÁKÖNKORMÁNYZATI értekezleten kértem városunk vezetőit hogy tiltsuk ki a 12-14 éves korúakat az éjszakából!!! Azt a választ kaptam, hogy a tiltás nem vezet eredményre! Tanárként és szülőként értetlenül fogadtam a választ.

Azóta nem voltam hajlandó részt venni ilyen fórumokon.

Sok helyen jártunk a világban és a legtöbb EURÓPAI országban bevezették a füst mentes vendéglátást! PL ANGLIA, ÍRORSZÁG, OLASZORSZÁG, NÉMETORSZÁG, legutóbb SPANYOLORSZÁG stb.AMERIKÁBAN 21 ÉV ALATT NEM ENGEDNEK BE SENKIT AZ ÉJSZAKAI SZÓRAKOZÓHELYEKRE!

Bízom benne, hogy a jelenlegi ország vezetés partner lesz abban, hogy a gyerekeink igényes és biztonságos helyen élhessék szabad életüket! Nem marad le senki semmiről, ha 18 -20 éves koráig a családdal tölti az idejét.

Én magam együtt "szórakoztam" pontosabban szenvedtem végig egy éjszakát gyerekeimmel együtt az éjszakai borzalomban! Közösen döntöttük el, hogy ez nem a mi világunk! Ezt látni kellene minden normális szülőnek.

Valószínű a WEST BALKÁNBAN sem történt volna a tragédia, ha a szülők többsége nem engedi el a 17 éves vagy fiatalabb gyermekét az éjszakába!

Ráadásul sokszor fogalmuk sincs arról, hogy hova viszik- néha autóval- szeretett gyermeküket!

Magyarországon nagyon sok jó család van, akik mennek az árral! Autóval viszik gyerekeiket az óvodába, iskolába, hogy ne érje Őket baj! Aztán szintén autóval az éjszakába!!! - ez a furcsaság!!!! Mire is számíthatnak!

A másik elképesztő dolog, hogy egyetemi környezetben füstös kocsmák világa veszi körül a leendő tanárokat és diplomára váró hallgatókat! Kanadában az egyetemi város környékén sehol nem lehet alkoholt és cigarettát venni 5km-es körzetben!!!

A magam részéről felelősnek tartom a West- Balkán rendezvény szervezőit, de még nagyobb felelősnek azokat a szülőket, akik fiatalkorú gyermekeiket az éjszakai veszélyeknek tesznek ki!

KÉRÉSÜNK , HOGY MAGYARORSZÁGON NE ENGEDJÜK A 18 ÉV ALATTIAKAT AZ ÉJSZAKÁBA 22.00 UTÁN!!!

Kérek minden velem egyetértő MAGYAR ÁLLAMPOLGÁRT, hogy nyomja meg a tetszik gombot!

/ Bízom benne, hogy gondolataimmal sok fiatalkorú is egyetért!!!/

Köszi

ugrope 2011.01.23. 10:01:39

ÖVŐKÉP!
Attila Banhegyi, 2011. január 20., 20:18

NEKÜNK VAN JÖVŐKÉPÜNK!- ÉS NEKTEK???

A napokban történt WEST- BALKÁN tragédia kapcsán ismét fontosnak érzem, hogy felhívjam minden család figyelmét az országunkban rosszul működő szórakozási szokásokra!

Több évvel ezelőtt egy DIÁKÖNKORMÁNYZATI értekezleten kértem városunk vezetőit hogy tiltsuk ki a 12-14 éves korúakat az éjszakából!!! Azt a választ kaptam, hogy a tiltás nem vezet eredményre! Tanárként és szülőként értetlenül fogadtam a választ.

Azóta nem voltam hajlandó részt venni ilyen fórumokon.

Sok helyen jártunk a világban és a legtöbb EURÓPAI országban bevezették a füst mentes vendéglátást! PL ANGLIA, ÍRORSZÁG, OLASZORSZÁG, NÉMETORSZÁG, legutóbb SPANYOLORSZÁG stb.AMERIKÁBAN 21 ÉV ALATT NEM ENGEDNEK BE SENKIT AZ ÉJSZAKAI SZÓRAKOZÓHELYEKRE!

Bízom benne, hogy a jelenlegi ország vezetés partner lesz abban, hogy a gyerekeink igényes és biztonságos helyen élhessék szabad életüket! Nem marad le senki semmiről, ha 18 -20 éves koráig a családdal tölti az idejét.

Én magam együtt "szórakoztam" pontosabban szenvedtem végig egy éjszakát gyerekeimmel együtt az éjszakai borzalomban! Közösen döntöttük el, hogy ez nem a mi világunk! Ezt látni kellene minden normális szülőnek.

Valószínű a WEST BALKÁNBAN sem történt volna a tragédia, ha a szülők többsége nem engedi el a 17 éves vagy fiatalabb gyermekét az éjszakába!

Ráadásul sokszor fogalmuk sincs arról, hogy hova viszik- néha autóval- szeretett gyermeküket!

Magyarországon nagyon sok jó család van, akik mennek az árral! Autóval viszik gyerekeiket az óvodába, iskolába, hogy ne érje Őket baj! Aztán szintén autóval az éjszakába!!! - ez a furcsaság!!!! Mire is számíthatnak!

A másik elképesztő dolog, hogy egyetemi környezetben füstös kocsmák világa veszi körül a leendő tanárokat és diplomára váró hallgatókat! Kanadában az egyetemi város környékén sehol nem lehet alkoholt és cigarettát venni 5km-es körzetben!!!

A magam részéről felelősnek tartom a West- Balkán rendezvény szervezőit, de még nagyobb felelősnek azokat a szülőket, akik fiatalkorú gyermekeiket az éjszakai veszélyeknek tesznek ki!

KÉRÉSÜNK , HOGY MAGYARORSZÁGON NE ENGEDJÜK A 18 ÉV ALATTIAKAT AZ ÉJSZAKÁBA 22.00 UTÁN!!!

Kérek minden velem egyetértő MAGYAR ÁLLAMPOLGÁRT, hogy nyomja meg a tetszik gombot!

/ Bízom benne, hogy gondolataimmal sok fiatalkorú is egyetért!!!/

Köszi


süti beállítások módosítása